• banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

206

شركت ايران خودرو و پژو فرانسه با امضاي قراردادي توافق كردند كه خودروي پژو 206 را به صورت مشترك توليد كنند.
بر اساس اين قرارداد از مهرماه سال 1380 سالانه 120 هزار دستگاه پژو 206 در شركت ايران خودرو به مدت 10 سال توليد خواهد شد و از بدو توليد حدود بيش از 65% قطعات آن ساخت داخل خواهد بود.
اين قراردادبر اساس موازنه ارزي منعقد گرديده و به هر ميزاني كه ايران خودرو قطعات پيش ساخته ( C.K.D.) وارد كند، خودرو توليدي صادر خواهد شد و به اين ترتيب مي توان گفت كه توليد اين خودرو هيچ گونه هزينه ارزي براي دولت و ايران خودرو نخواهد داشت.
اين خودرو که هم اکنون در اروپا عرضه مي شود نسل ششم خودروهاي فرانسه است و از تکنولوژي بسيار پيشرفته اي برخوردار است.
شروع توليد اين خودرو در کشور فرانسه از سال 1998 مي باشد.

گارانتي به ميزان 30000 کيلومتر

تجهيزات موجود و يا قابل نصب به صورت سفارشي:

  • گيربکس معمولي و يا اتوماتيک
  • فرمان هيدروليک يا معمولي
  • سيستم کاتاليست موتور جهت جلوگيري از آلودگي هوا (به صورت آبشن)
  • کيسه هاي هواي ايمني براي راننده و سرنشين
  • تنظيم صندلي راننده به طور عمودي
  • سيستم ضد قفل ترمز ABS
  • سيستم BSI (مغز متفکر الکترونيکي)
  • تنظيم چراغهاي جلو از داخل اتاق خودرو
  • شيشه بالابر برقي
  • کولر و کمربند ايمني براي کليه سرنشينان
  • شناسايي سوئيچ خودرو به منظور جلوگيري از سرقت
  • موتور ديزلي (به صورت سفارشی قابل نصب است)
ابعاد (mm)
  • طول کلي : 3835
  • عرض کلي : 1652
  • ارتفاع کلي : 1432- 1426

تجهيزات

  • رنگ : متاليک
  • بدنه : 5 درهاچ بک
  • شيشه ها : رنگي
  • آيينه هاي بيروني : دستي براي مدل يک ، با کنترل الکتريکي و گرمکن برقي براي ساير مدلها

نماي داخلي :

  • سيستم استارت الکترونيکي : ضد سرقت
  • صندلي راننده : با تنظيم دستي ارتفاع

مشخصات فني :

ايمني :
انواع :

3نوع خودرو : پژو 206 معمولي
نام کلاس خودرو مشخصات کلاس
كلاس 8اين خودرو مجهز به موتور 1360 سي سي انژكتوري (TU3A) ، گيربكس دستي 5 دنده ، آئينه هاي جانبي برقي ، شيشه بالابرهاي برقي جلو و عقب ، راديو پخش مجهز به CD ، كولر قابل تنظيم ، كيسه هواي سرنشينان جلو ، سيستم ترمز ضد قفل (ABS) ، زيرسريهاي عقب و تعليق تقويت شده بوده و تفاوت آن با خودروي كلاس 3 فقط در تبديل موتور TU3 به TU3A ميباشد.
كلاس 7اين خودرو مجهز به موتور 1360 سي سي انژكتوري (TU3A) ، گيربكس دستي 5 دنده ، آئينه هاي جانبي دستي ، شيشه بالابرهاي برقي جلو ،شيشه بالابر دستي عقب ، راديو پخش معمولي ، كولر غير قابل تنظيم و تعليق تقويت شده بوده و تفاوت آن با خودروي مبنا فقط در تبديل موتور TU3 به TU3A ميباشد.
كلاس 6اين كلاس علاوه بر تجهيزات پايه خودروي مبنا ، داراي غربيلك فرمان چرمي ، ، قطعات تزئيناتي(DECORATIVE) ، تودوزيهاي(صندليها و رودريها) جرمي ، كفپوشهاي موكتي و چراغ جلو با لنز شفاف ميباشد
كلاس 5اين كلاس علاوه بر تجهيزات پايه خودروي مبنا ، داراي موبايل هندز فري،يخچال،غربيلك فرمان چرمي ، ، قطعات تزئيناتي(DECORATIVE) ، تود.زيهاي(صندليها و رودريها) جرمي و كفپوشهاي موكتي ميباشد
كلاس 4اين كلاس علاوه بر تجهيزات هفتگانه كلاس 3 داراي غربيلك فرمان چرمي ، ، قطعات تزئيناتي(DECORATIVE) ، تود.زيهاي(صندليها و رودريها) جرمي و كفپوشهاي موكتي ميباشد
كلاس 3 اين كلاس نسبت به خودرو مبنا در هفت مورد تفاوت دارد : شش مورد دقيقا مشابه كلاس 2 به اضافه سيستم ترمز ضدقفل (ABS)
كلاس 2 اين كلاس نسبت به خودرو مبنا در شش مورد تفاوت دارد:كولرقابل تنظيم،راديوپخش با CD،آئينه هاي برقي،شيشه بالابربرقي عقب،زيرسري هاي عقب، كيسه هوا
206 GTX 1360 INJاين خودرو مجهز به موتور 1360 سي سي انژكتوري (TU3) و گيربكس دستي 5 دنده ميباشد.



برچسب ها :
» نصب فرمان هیدرولیک روی پراید در دانشگاه شریف ( چهارشنبه ٩ تیر ۱٤٠٠ )
» دوره ی آموزشی کاربردی برق و انژکتور مگان ( سه‌شنبه ٢۳ مهر ۱۳٩٢ )
» دوره ی آموزشی کاربردی برق و انژکتور ال 90 ( دوشنبه ۱٥ مهر ۱۳٩٢ )
» دوره های آموزشی ( یکشنبه ٢۳ تیر ۱۳٩٢ )
» sdsd ( یکشنبه ٢ تیر ۱۳٩٢ )
» مطالب موجود ( جمعه ٢۳ امرداد ۱۳۸۸ )
» چند مقاله خوب ( پنجشنبه ٢٢ امرداد ۱۳۸۸ )
» چهارشنبه ۱٦ بهمن ۱۳۸٧ ( چهارشنبه ۱٦ بهمن ۱۳۸٧ )
» سلول های سوختی ( چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸٧ )
» استرلینگ ( پنجشنبه ٢٩ فروردین ۱۳۸٧ )